Trendyol Süper Lig’in 4. haftasında deplasmanda RAMS Başakşehir’e 5-2 mağlup olan Antalyaspor’un yardımcı antrenörü Mehmet Aurelio, Başakşehir’in ikinci yarıda kalitesini ortaya koyarak haklı bir galibiyet elde ettiğini söyledi.
Başakşehir Fatih Terim Stadı’nda oynanan müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Aurelio, “Burada favori takım Başakşehir’di. Zorlu bir takıma karşı oynadık, ilk yarıda çalışmalarımızın sonucuyla 2-0 öne geçtik. Devre de 2-1 sona erdi. Devre arasında oyunumuzu devam ettirmek istedik ama ikinci yarıya düşük ritimde başladık. Başakşehir kalitesini kullanarak skoru değiştirdi. Elimizden geleni yaptık ancak çok farklı mağlup olduk. Önümüzdeki ilk maçta Adana Demirspor ile karşılaşacağız. Elimizden geleni yaparak kazanmaya çalışacağız.” ifadelerini kullandı.
Aurelio, Başakşehir’in güçlü bir kadrosu olduğunu ve haklı bir galibiyet aldığını sözlerine ekledi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Bakanlık sessiz: Kim bu üçüncü şahıslar?
1404 kez okundu
2
31 Mart’ta CHP’ye geçmişti… Belediyenin sandalyeleri kahvehanede çıktı
1133 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1084 kez okundu
4
Dünyanın en küçük ordusu İsviçreli Muhafızlar sıra dışı hayatlarıyla dikkat çekiyor
1073 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
712 kez okundu